Doe mee

vrijdag 30 december 2016

Week 53 online

De lijst van week 53 staat online en op 1 zien we weer een oude vertrouwde naam terug keren.
De FlashDisc is een prooi voor Madonna geworden en helaas nemen wij na deze week afscheid van zowel Frank als Ed.
Bedankt voor jullie bijdrage het afgelopen jaar heren en mocht je het gaan missen, de deur staat open hoor ;o)

Tevens wil ik eeb beroep doen op de nog wel actieve members van de FlahsBack50. Vraag eens rond in je omgeving of stuur eens een mail naar 1 van je muziek vrienden of zij wellicht ons team willen komen versterken.
19 members is nog altijd aan de krappe kant en dus hoop ik in 2017 te kunnen uitgroeien naar 25 members.

En dan een minder leuk bericht:
Deze week zal er geen NewsFlash zijn aangezien ik andere zaken aan mijn hoofd heb.
Mijn moeder was al ernstig ziek, maar na een val in huis waarbij ze haar bekken brak is het in een stroomversnelling gekomen. De behandeling van het ene probleem was schadelijk voor het andere orgaan en de behandeling daarvoor was weer schadelijk voor weer een ander orgaan. Kortom, het is water naar de zee dragen en dus is het einde van mijn moedertje nabij.
Mede daardoor durf ik niet te beloven dat er enige regelmaat zal wezen in de bekendmaking van de FlashBack100 over 2016 maar ik ga mijn best doen.
Vooralsnog heb ik er redelijk vrede mee aangezien ze al een tijdje ziek was, ik hou me dan ook meer bezig met het ondersteunen van mijn vader die door het hele gebeuren op instorten staat.
Heel verhaal waar jullie wellicht niks mee kunnen maar ik wilde het toch even kwijt.
De nieuwe lijsten en plugplaten kunnen wel gewoon ingestuurd worden hoor dus ga je gang.

En verras me met nieuwe members ;o)

Sjon

De Charts vind je HIER

De complete lijsten op Spotify probeer in zsm bij te werken

Geen opmerkingen: