Doe mee

vrijdag 26 april 2024

De FlashBack man gaat op vakantie en neemt mee

 


jaja mensen jullie lezen het goed, de FlashBack man gaat met vakantie.
En normaliter doe ik dan de charts vanaf mijn vakantie adres via teamviewer,maar dat programma is ge-update en vind nu dat ik het programma commercieel gebruik en dus willen ze geld (veel geld) zien en daar heb ik geen zin in.

Nu ga ik dus proberen de laatste bestanden op USB mee te nemen en dan alsnog de nieuwe charts te maken en via webbased FTP te uploaden naar de server zodat jullie het allemaal kunnen zien.

Mailen via webmail is ook niet helemaal zoals ik het graag zie dus eventuele reminders en notificaties zet ik de komende weken even op hold.
Hou dus zelf goed in de gaten dat je voor donderdagavond 22:00 uur inzend of eerder wat deze weken nog beter uit zou komen.
En check op zaterdag zelf even de weblog of  https://flashback50.nl/actueel.htm om te kijken of de verse chart online staat.

Ik ga dus mijn uiterste best doen om de chart door te laten lopen wat opzich een uitdaging wordt aangezien ik 2 weken ga rondrijden door Ierland en ik dus afhankelijk ben van de eventuele avonduurtjes in de B&B mocht ik niet al te verrot zijn hahahaha.

En omdat ik dit alles heb moeten proberen is het deze week dus zo dat de charts van week 17 reeds online staan en jullie dus een extra dag hebben voor je verse bijdrages.

Check voor HIER de verse chart: 



Geen opmerkingen: