Doe mee

zaterdag 19 december 2015

Insturen eerste Top25 lijstjes van start

Omdat nog niet iedereen precies weet hoe yahoogroups exact werkt stuur ik deze mail even zowel via Yahoo als via privé mail zodat ik jullie zeker bereik.
Vanaf vandaag mogen de Top25 lijstjes ingeleverd worden voor de allereerste FlashBack50 die zal verschijnen op 2 januari.
Kijk op http://flashback50.nl/plugplaten_week01.htm uit welke platen je de keuze hebt (uitgezonderd die van jezelf uiteraard) en stel een mooi lijstje samen.

En omdat kerst en oudjaar er tussen zitten is de inlever tijd wat lang maar dat is mede omdat ook ik nog moet gaan uitvogelen hoe ik het snelst de chart bereken
Uit al die ingezonden lijstjes van jullie.
Dus mijn verzoek is wel of jullie je top25 zo snel mogelijk in willen dienen zodat ik niet op oudejaarsavond nog met mijn laptop op schoot hoef te zitten J

Naast de Top25 moet er door een ieder ook weer een verse plugplaat aangeleverd worden dus vergeet die niet.

En ik kan het in het begin niet vaak genoeg zeggen.
Hou je A U B aan het gewenste format

Dus voor je top25 is iets zoals hieronder helemaal goed en makkelijk te maken met copy/paste vanaf de site
1 Mark en Clark Band - Worn Down piano 
2 Alan Parsons Project - Old and Wise 
3 Fred Ventura - The Years 
4 Het Goede doel - België 
5 Zen - Hair 
6 Led Zeppelin - Stairway To Heaven 
7 Majority One - Because I Love 
8 Nena & Kim Wilde - Anyplace, Anywhere, Anytime 
9 Beach Boys - God Only Knows 
10 Beatles - I Am The Walrus
11 Fleetwood Mac - Go Your Own Way
12 David Bowie - Heroes
13 Rick Derringer - Hang On Sloopy 
14 Mott The Hoople - Foxy Foxy 
15 Tenpole Tudor - Swords Of A Thousand Men 
16 Adam & The Ants - Stand & Deliver 
17 Adele - Skyfalll 
18 Dire Straits - Money For Nothing
19 Queen - Radio Gaga
20 Claudia de Breij - Mag Ik Dan Bij Jou
21 Barry Ryan - Eloise
22 Santa Esmeralda ft Leroy Gomez - Don't Let Me Be Misunderstood
23 Daryl Hall & John Oates - I Can't Go For That (No Can Do) 
24 Gala - Freed From Desire
25 Bruce Springsteen - Pay Me My Money Down

En voor je plugplaat graag als volgt
Plugplaat Artiest – Plugplaat Titel (jaartal)
Youtubelink


Succes met de samenstelling van je eerste Top25, zal niet meevallen met zoveel mooie titels.

Geen opmerkingen: