Doe mee

vrijdag 29 december 2017

De laatste lijst van 2017 staat online

Zaterdagochtend en het is tijd voor de allerlaatste FlashBack50 van 2017, en dat is een lijst met o.a.
  • De zelfde nummer 1 als de afgelopen weken
  • De zelfde nummer 2 als de afgelopen weken
  • De zelfde nummer 3 als de afgelopen weken
  • Een vete superstip op 4 voor Linkin Park
  • Een klapperrrr van de week op 20 voor Golden Earring 
  • De FlashDisc is voor First Aid Kit (Remco)
  • Superstippen zijn er o.a. voor Jennifer Rush en Depeche Mode
  • In de Plugparade gaan o.a. Racoon, Nits, Lenny Kravitz en ABBA lekker hard.
  • De kerstplaten zijn allemaal richting uitgang of zijn al vertrokken, en ook Kelly Family lijkt zijn beste tijd gehad te hebben want hij stort naar beneden
  • Aankomende week gaan we hier druk aan de reken en hoop ik de Top100 over 2017 zsm aan jullie te kunnen presenteren
  • De Top100 zal ik ook proberen in een Spotify lijst te verwerken.
  • Ook ben ik benieuwd of er van de spotify lijsten gebruik wordt gemaakt dus laat eens een reactie achter door onderaan dit bericht op de reactie button te drukken
  • Na de bekendmaking van de Top100 zal ik weer een FlashDossier update gaan maken

    Rest mij nog om iedereen weer te bedanken voor hun inzet en trouwe inzending (bijna ;o))
    En dan zeg ik op naar weer een mooi jaar met oude en nieuwe muziek in de FlashBack50 
    Voorzichtig met vuurwerk en ik wens iedereen een zeer gezellige jaarwissel en een voorspoedig 2018
    Tot volgend jaar!

    Sjon

     
  • Vind jij ook dat we er wel wat members bij mogen krijgen?
    check dan eens in je omgeving of ze niet mee willen doen met deze leuke chart!!! 

Succes weer met de samenstelling en nu snel naar de charts en dat doe je HIER



De complete lijsten op Spotify zijn ook weer (A.S.A.P) up to date

Geen opmerkingen: