Doe mee

woensdag 13 december 2023

Deadline poll


Hi All,

Het is ondertussen half december en dus naderen we 2024 met rasse schreden.
Tijd dus ok de spelregels weer eens onder de loep te leggen.
Veel zal er niet veranderen denk ik maar de BackFlash limiet zal wellicht gaan zakken naar 25 en de (5 weken) beperking op het voor een 2e keer pluggen van een act wil ik naar 3 weken zetten.
Maar de grootste verandering die ik zou willen doorvoeren is de deadline day.
Te vaak zit ik op vrijdagavond tevergeefs te wachten op bijdrages die uiteindelijk niet komen.
Dan moet ik de lijst nog gaan samenstellen en vaak wordt het dan laat, erg laat.
En dat is met mijn werk niet altijd even prettig te combineren en dus wil ik de deadline naar donderdagavond 22:00 uur zodat ik mijzelf een beetje ruimte geef.
Maar dit doe ik niet alleen beslissen want ook jullie mening telt, vandaar een klein polletje.
 
Created with Quiz Maker

3 opmerkingen:

Nico zei

De doorlooptijd blijft 7 dagen voordat het nieuwe lijstje ingediend moet zijn, dus lijkt mij dat voor ieder dit geen probleem kan zijn toch?

Okaysjon zei

Jullie krijgen in principe een 21 uur minder de tijd om je lijstje en plugger in te dienen aangezien het verschijnen van de lijst wel gewoon op zaterdag blijft staan.
Alleen als ik donderdagavond alles al binnen heb en ik heb op vrijdag late dienst dan kan ik dus donderdagavond + vrijdagochtend al een hele hoop werk aan de lijst verrichten en hoef ik niet vrijdagavond om 23:45 aan de pc te kruipen voor ca. 2,5 uur.
Dat is het idee er achter ;o)

Anoniem zei

Ah so. Nou moet toch te doen zijn lijkt mij.