Doe mee

donderdag 7 december 2023

Week 49 vanaf de Veluwe

       Week 49 van 2023 staat online en deze week zien we o.a. dat.



Ik op de Veluwe zit en het hier even bij laat dus check t zelf snel.

LET OP:
Voor de rest van het jaar heb ik de deadline voor het insturen verplaatst naar donderdagavond 19:00 uur.
Dit omdat ik week 52 op vrijdag de 29e wil laten verschijnen zodat ik 1 dag extra heb voor de berekeningen en de presentatie van de FlashBack100.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Sjon 
 



      Check voordat je je plaat plugt zelf ook even het FlashDossier aangezien ik niet altijd scherp ben en ook wel eens iets mis ;o)
        Vind jij ook dat we er wel wat members bij mogen krijgen?check dan eens in je omgeving of ze niet mee willen doen met deze leuke chart!!! 
    Succes weer met de samenstelling en nu snel naar de charts en dat doe je

 

  

Geen opmerkingen: